مراکز رشد یکی از مراکز جدید برای کمک به صاحبان ایده است

پایگاه خبری هدهد تفرش:

فرماندار شهرستان تفرش گفت: با توجه به اینکه دانشگاه تفرش تنها دانشگاه استان است که دارای مرکز رشد مستقل می‌باشد، گفت: مراکز رشد یکی از مراکز جدید برای کمک به صاحبان ایده است.

خبرگزاری فارس: مراکز رشد یکی از مراکز جدید برای کمک به صاحبان ایده است

به گزارش پایگاه خبری هدهد تفرش به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، بهروز اردلان‌راد ظهر امروز در نشست کمیته ساماندهی اشتغال روستایی که در دانشگاه تفرش برگزار شد، اظهار داشت: مراکز رشد یکی از مراکز جدید برای کمک به صاحبان ایده به منظور تجاری سازی ایده‌های آنان و حرکت به سمت تولیدات دانش بنیان است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد باید تمام تلاش خود را در راه حمایت از کارآفرینی و کاریابی و اعطای تسهیلات خود اشتغالی به منظور استقلال و خروج افراد زیر پوشش از این نهاد صرف کند، خاطرنشان کرد: حمایت‌های کمیته امداد و استفاده از امکانات بالقوه و بالفعل آن تاثیر مستقیم در افزایش تولید ایده‌های نو در شهرستان تفرش دارد.

فرماندار تفرش ادامه داد: در تحقق افزایش تولید ایده‌های نو ، خلاقیت سرمایه ما است و امکانات محدود نباید مانع خلاقیت‌های نامحدود ما شوند.

مدیر مرکز رشد دانشگاه تفرش نیز اظهار داشت: از سال 88 تاکنون 14 واحد تولیدی توسط مرکز رشد این دانشگاه مورد حمایت قرار گرفته‌اند و با موفقیت در امر تولید از این مرکز خارج شده‌اند.

زهرا بنی‌عامریان با بیان اینکه تولید انبوه و استفاده از پتانسیل و تولیدات موجود در این شهرستان از قبیل سیر، گردو، بادام و عسل و معرفی این محصولات در سطح کشور و استان از مهم‌ترین اهداف و اولویت‌های این مرکز است گفت: مرکز رشد این دانشگاه از افراد دارای ایده‌های نو که منجر به محصول شده و قابلیت تجاری سازی دارد حمایت می‌کند.

وی تصریح کرد: هم اکنون 70 درصد فعالیت‌های مرکز رشد بر انرژی‌های نو، صنایع معدنی و کشاورزی متمرکز شده است.

برگزاری دوره‌های آموزشی کسب و کار و کارآفرینی برای دانشجویان و تمامی علاقه‌مندان توسط کمیته امداد استان مرکزی در دانشگاه تفرش، انعقاد قرارداد زیر کشت بردن 100 هکتار زمین دانشگاه تفرش به منظور کاشت دانه‌هایی با بازدهی بالا بین دانشگاه تفرش و کمیته امداد استان مرکزی، استفاده از کارگاه‌ها و مراکز کارآفرینی در اختیار کمیته امداد استان مرکزی برای ایده‌های نو، انجام نشست‌ها و فعالیت‌های کارشناسانه به منظور ایجاد توافقات دو جانبه بین دانشگاه تفرش و کمیته امداد استان مرکزی از مهم‌ترین مصوبات این نشست بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 16:13 | نویسنده : میثم اله وردی |